Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Dagen

Publicerad 2017-10-01 23:06:36 i Livet,

Jaha dagen har faktiskt varit jätte bra. Rensade i garaget och sen bhparty med efterlängtade fd kollegor. gud vad jag saknar att inte prata med de varje dag. Hörde att det kanske blir en tjänst på de ställer efter jul hoppas att de tänker på mig då.

Nu i kväll la jag och barnen oss i bubbelpoolen, mycket skönt, synd kevin var på så kasst humör.
Har fått någon kram i dag och lite lite beröring, känns skönt hoppas det är på rätt håll.. tror inte jag klarar av att bli ensam, inte nu.

Massor tankar dök upp i dag i bilen.. undrar varför de nästan alltid kommer nör jag kör.. men jag kände ett lugn när jag kunde avfärda tankarna. Att inte veta riktigt gör mig galen men jag måste ju lita på hans ord. Säger han att han inte vill vi flyttar så måste jag ju tro på det. Men det är svårt är nog vara för jag mest är rädd att bli lämnad.

Jamie är inte alls på humör i kväll, hon har ont någonstans vet inte var riktigt. Hon säger hon behöver bajsa men det kommer inget. Sen tar hon sig för snippan och är jätte ledsen. Undrar om det blir någon sömn i natt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela