Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Utkast: Nov. 07, 2017

Publicerad 2017-11-07 22:58:00 i Otaggad,

Fruktansvärt skönt att lägga sig ner..
Tuff dag på jobbet ska bli så otroligt skönt att jobba med de små barnen igen.
Har ett barn som är hopplös, barnet vill inget alls.. känns som inget funkar.. tålamodet är borta..

Var på innebandy nu i kväll.. super skönt. Hade inte ens en jobbig tanke på vägen hem. Dit var värre. Började även tänka på den lilla flickan som en pappa tog livet av samt sig själv.. världen är grym.

Börjar bli orolig Hur det ska gå hos psykologen på psykiatrin.. tänk om jag inte får någon utredning? Tänk om allt bara bli värre? Tänk om jag glömmer bort att säga massor viktigt ?

Onsdag i morgon.. lång dag med jobb sen föreläsning av Mia Törnblom, ska bli riktigt intressant. Medan jag är i väg ska mannen hämta hem vår nya spis 😍

Hoppas morgondagen blir bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela