Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Tuff dag!

Publicerad 2017-11-16 10:44:39 i Otaggad,

Känner mig inte alls i form i dag. Hade nog behövt vara hemma och vilat. Känner mig ledsen och tom, är väldigt trött med men får väl skylla mig själv som var på karlshamn satsar i går. Det var roligt men usch vad det tog på krafterna. Längtar faktiskt till den 28 då jag ska till psykiatrin. Slutar tidigt i dag så får bita ihop. Sen ska angelina till tandläkaren tur farmor hämtar henne i skolan och kör henne till mitt jobb. Så jag slipper köra fram och tillbaka. Det ska bli så skönt att gå ner i tid nästa år. Hoppas verkligen det märks. Varför kan man bara inte få må bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela