Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Lördag

Publicerad 2017-11-04 20:30:36 i Otaggad,

Jag vet inte alls vad jag ska börja..
Men i förmiddags var vi i Karlskrona skulle köpa spis men de hade inga alls hemma i den stl :-/ så vi får hyra ett nytt släp och köra på onsdag och hämta den.. Vi kom hem med ny tv i alla fall.. Jag hade velat ha en ny bilstol till jamie med men samtidigt känns det inte lönt då hon kan åka framåt om något år..

Sen skulle angelina på halloweenfest. Hon ville jag skulle följa med, men kände inte alls för det när vi åkte dit. Var jätte trött och ingen lust alls att vara social. Men det var trevligt när vi väl kom dit. Men jag börjar tycka det är mera och mer jobbigt att hon är så mycket efter.. samtidigt känner jag mig så hemsk som känner så..
Kevin blev skit arg på Elgiganten för att han tyckte han fick för lite uppmärksamhet (tror ja) så han satt och slet sönder sin mössa.. Vad gör jag för fel ? Varför blir det såhär?

I morgon ska jag ta med mina tärnor och bjuda de på brunch.. skulle gjorts lite efter bröllopet men är så mycket hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela