Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

På promenad genom stan

Publicerad 2017-05-30 23:10:49 i Lifeisabitch,

Eller skogen rättare sagt. Jag och grannen var ute och skulle röra på fläsket lite innan, blev inget joggade men vi pw nästan en mil :-) känns super bra nu.. Jag måste börja röra på mig mera..

Varit så nere de sista dagarna tror det är för jag är så trött, vill verkligen inte sluta på jobbet jag är nu och mensen borde komna snart, inte konstigt jag ätit så mycket godis.. suget är hemskt.

Hoppas på en bra dag i morgon. Trivselkväll med alla barn och föräldrar.

Angelina har varit hos ögonläkaren i dag, skönt det är över nu på ett tag. Viljet humör den ungen har. Hon både grät svor och skrek åt ögondropparna.

På torsdag ska även angelina dra ut några tänder så för hoppningsvis de permanenta kommer fram. Sen hoppas jag vi slipper åka som en vante överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela