Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Upp och ner

Publicerad 2017-03-21 13:28:23 i Otaggad,

Eller upponer?
Fick inte jobbet jag sökt.. Just nu hade jag bara velat lägga mig ner och gråta.. men är på jobbet..

Skit morgon oxå.. jamie fick inte ha sin napp varken igår kväll eller nu på morgonen. Stora tjejer har ju bara nappen när man sover... hon gallskrek hela kvällen igår och hela morgonen i dag. Hon skulle inget alls.. enligt sambon så gjorde jag inget åt saken.. men han gör på sitt sätt och jag gör på mitt sätt... varför är alltid hans sätt så mycket bättre? Varför är mitt sätt jämt så dåligt.. jag blir så trött... inte nog med det.. Jamie vägrade sätta sig i bilen.. hon var fly förbannad. När vi skulle gå in på förskola så la hon sig på den blöta marken..
Bråk och bråk och ännu mera bråk.. än sålänge är det en bra dag på jobbet... förutom att vi skulle få både fisk och sill till lunch med de skickade bara sill 😧 och vårt mjölkfria potatismos var som vatten.. med vitpeppar i :-// vilken besvikelse...

Min gamla chef tjatar om hur jag ska göra efter 30/6 här.. men jag har ju inte fått något besked.. Nu får jag ju inte ta tjänstledigt enligt gammal chefen men enligt facket så är det inte alls så.. än.. Så i denna skit kommunen får man inte ta tjänstledigt alls för att testa en annan tjänst i samma kommun. Men skulle det vara för studier eller hos en arbetsgivare som inte är denna kommunen.. helt sjukt!!!

Snart är min rast slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela