Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Kass

Publicerad 2017-06-25 22:50:57 i Allmänt,

Magen mår inget Bra, inte halsen heller fick så fruktansvärt ont nu i kväll... Magen får jag skylla mig själv åt en glass jag inte tål, nya daim lakris. Super god. Men inte värt det, inte när man har halsont oxå.

1 vecka kvar på detta jobbet.. känns så fruktansvärt och hemskt... Vill inte det ska ta slut .
En tanke som slog mig igår var undra om dessa underbara kollegor håller kontakten bättre än de andra?

Ska ta min hals och försöka sova lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela