Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Äntligen

Publicerad 2017-07-18 23:25:19 i Lycka,

Efter många många år som jag har velat ha ett spabad/bubbelbad så här äntligen det blivit sant!

Mannen fick en idé och jag sa vi kör... nu har vi vårt egna bubbelbad ute. Vi får se hur länge det håller.. Men gud vad skönt det var att hoppa ner i bubblet ikväll!

Annars har vi bara varit hemma i dag, jag har haft sådan nackspärr, var nog för jamie somnade i min famn i går när vi var och grillade och jag satt jätte illa. Hoppas det är borta i morgon.

Godnatt alla sötlökar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela