Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Vabuari

Publicerad 2017-01-31 07:18:09 i Livet,

Vabuari har inte ens börjat än... och Jamie är sjuk.. eller hon kräktes igår. Har varit super pigg sen halv 4.. ätit 2 gånger utan att kräkas mera. Hoppas nu det inte kommer mera nu..

Igår jobbade jag 8-17 sen föreläsning 18-21 hemma mitt i natten ju... men det var väldigt intressant.

Känner mig som en zombie i dag. Usch vad trött jag är.. sovit jätte dåligt i natt bara tänkt på allt. På mamma, på morfar osv. Önskar så att morfar lever och orkar komma på vårt bröllop.. mamma är med bjuden, vill gärna ha henne där men är kanske bäst att hon inte kommer.. vilket känns så jobbigt.

Har i .alla fall massor med underbara människor runt mig. Både nya och gamla. Fått så himla mycket fina kommentarer. Det gör en väldigt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela