Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Jag orkar inte...

Publicerad 2017-01-31 20:01:00 i Lifeisabitch,

I går var det en jobbig dag i skolan för sonen.. Han hade kallt sin resurs både det ena och det andra.. idag bet han sin fritids fröken i armen :-/ ska vi nu då börja om med medicineringen ? Usch måste ringa läkaren i morgon om jamie är någorlunda lugn.. om han nu har tid att prata...

Sen måste jag nog försöka kräva en resurs på fritids med, känns som något måste ha koll hela tiden annars blir det fel.. om det är någon duktig kan man oftast se innan det blir helt åt skogen för honom..

Har bara vilat ca 30 min i dag och Jamie var vaken 3:30 sen skulle hon gå upp men förstår att hon var hungrig och törstig. Så nu är jag helt slut.. väntar på att min hemmagjorda granola ska bli klar så jag kan sätta hela ryggen i soffan sen..
 
Svärmor tycker btw att vi ska skjuta upp bröllopet, det kändes inte bra... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela