Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Ensamt

Publicerad 2017-01-28 19:54:05 i Livet,

Usch gillar inte dessa kvällar men sambon måste ju med få åka iväg och hitta på saker. Hatar vara ensam, då kommer alla tankar... om morfar och om mamma och om hur troligtvis släkten kommer splittras... hoppas morfar lever och är pigg så han kan komma och se när jag gifter mig. Önskar så att mormor hade levt och kunde vara med... Måste leta upp halsbandet jag fick av henne på studenten kanske kanske det passar att ha till min klänning om det nu går att putsa till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela