Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Kroppen

Publicerad 2017-02-27 19:35:12 i Livet,

Kroppen ett släkte för sig själv... i flera dagar har jag haft molande värk i magen, precis som ägglossningen eller likande här om dagen kom det i ryggen med.. fast mera smärta än molande värk.. är så trött på att jämt ha ont någonstans.. 😩

Sur sambo när man kommer hem... allt är fel.. faktiskt skönt att han åkte iväg och tränade innan. Fast jag fick ta alla 3 huliganer själv vid läggning... många gånger tänker jag.. är det såhär livet ska vara? Fullt av motgångar... varför kan det inte bara få vara bra någon gång...
Just i kväll är jag så trött på allt...
Sen försöker man äta nyttigare med mera sallad och mindre kolhydrater men det går verkligen inte när sambon aldrig ens gör sallad... börjar bli så trött på att säga till och även göra salladen själv... Då får jag stå där när alla andra börjat äta...

Usch vilken gnällig kväll.. önskar bara allt var bra.. eller i alla fall något.. tycker allt bara går fel..
Är det jag som väljer fel vägar hela tiden?
I bland känner jag bara för att ge upp...

Nu sover äntligen alla trollen... tur jag har dem♡ och alla underbara människor runt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela