Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Första...

Publicerad 2017-02-27 02:19:35 i Livet,

Första jogging turen för i år blev avklarad idag.. gick väldigt bra.. tur jag har en granne som drar ut mig..

Igår var döds annonsen i tidningen ♡ synd vi inte har någon tidning men jag hittade den på internet. Allt känns så overkligt...

Undrar om det är fullmåne i natt... Har så svårt att somna om...

Mår illa åt alldeles förmycket idag.. först bio med angelina... vi såg sing den var bra. Sen hem och stoppa i sig middag..

Hatar när alla tankar bara snurrar runt runt... hatar att ligga sömnlös... Hade en sådan där dum tanke som kom när jag och angelina var på väg hem från bion men kunde skaka av mig den fort..

Lär väl ligga vaken och sen somna lagom tills det är dags att gå upp :/

Skrev ett inlägg innan i dag men det verkar ha gått upp i rök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela