Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Dagarna rullar förbi

Publicerad 2017-12-17 22:56:00 i Livet,

Dagarna rullar förbi, ibland känns det som om man bara sitter där och väntar på slutet.
Vissa dagar är bättre, andra mindre bra medan några är underbara. Hade behövt mera av de underbara dagarna eller de bättre oxå, men jag kan inte göra mera än att försöka få dagarna bra.
3 jobb pass kvar innan det är jullov eller semester heter det nog när man är vuxen. Känner mig inte ett dugg vuxen, har nog aldrig gjort det.
Efter semestern börjar jag äntligen i åryd idag. Det känns så himla bra. Fast om jag ska vara ärlig så bara väntar jag på ett misslyckande. Hatar mig själv för att jag inte kan tro på mig själv.

Får tänka på de bättre och underbara dagarna. I går var en sådan dag. Bio och mat på pinchos. Tyvärr blev idag helt upp och ner. Är det meningen man ska bryta ihop och upp igen.. sen går det några dagar sen är man på att igen.. bryt ihop och upp! Varför kan det inte bara få vara riktigt bra ?

Trött men kan inte somna, brukar vara att jag vaknar och inte kan somna om som är problemet. Men i kväll somnar jag inte alls.

Fast jag tänker i bland att det är bättre något hemskt händer så är jag så rädd att få det där telefon samtalet.. att någon skadat henne eller att hon inte finns mera.. hon har ju gjort sitt val men det är skit jobbigt, önskar så hon kunde ta en annan väg en väg som gör att vi kan ses, att hon får se sina barnbarn växa upp.

En vecka kvar till julafton.... önskar nästan det kunde vara den 25 december i morgon när jag vaknar så allt är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela