Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Dagar

Publicerad 2017-12-29 11:15:49 i Livet,

Nu går dagarna sådär snabbt igen...
Angelina fick sin mens i natt.. 😩 stackars unge som nu måste stå ut med det oxå.. hon var inte sugen på att göra något alls i dag och jag förstår henne..

Veckan har varit bra. Träffat min fina granne ♡ fick en jätte fin mugg av henne som hon köpte på andra sidan jordklotet.
Träffade gamla arbetskamrater som oxå blir mina nya.
Känns så underbart att ha så många underbara människor runt mig.

Håller tummar och tår för min underbara vän att allt kommer gå bra denna gången ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela