Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Nere

Publicerad 2017-08-02 10:56:14 i Lifeisabitch,

Känner mig nere idag.. Ingen aning varför.. har sovit hela natten på jobbet men är ändå trött.. sovit en stund hemma oxå.. Känner mig otillräcklig, rastlös, ingen lust att vara hemma.... Känner mig misslyckad, varför kan inte jag bli något vettigt.. vad är det för fel på mig?
Hoppas på bättre senare eller i morgon...
3 nätter kvar nu... sen önskar jag att jag aldrig mera behöver jobba inom vården... -hon som inte blev något.... inte ens försäkringskassan vill ha henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela