Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Provet

Publicerad 2017-04-23 21:44:24 i Allmänt,

Dator fick jag 25/30 så det måste vara godkänt, tyvärr får man inte veta de rätta svaren och vad man hade fel på :-/ 
Svenskan hade jag 18/30 så jag hoppas verkligen det är godkänt så jag kommer vidare till nästa prov.. på fredag får jag reda på vilka poäng som är godkända  
 
I morgon ska jag ringa försäkringskassan med och se hur det går med jobbet jag sökte. 
 
Idag har allt rullat på.. åt lite godis i kväll men bara ett par bitar, sen tog Dennis fram chips så åt lite där med, får helt enkelt röra på mig lite mera i morgon.  
 
Det känns så skönt att så många bryr sig, jag hoppas verkligen måendet vänder helt snart. En ny vecka och nya möjligheter börjar i morgon. 
Till helgen är det sexparty med bästa kollegorna sen grilla med fina vänner på valborg ♡ och kan mina tärnor så ska vi eller jag testa brudklänningen med alla tillbehör 😍 skorna är inköpta nu, tack vare en underbar kollega. Bara stayup up eller något sådant som saknas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela