Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Hur?

Publicerad 2017-04-23 07:22:02 i Allmänt,

Hur gör man för att ändra tankesätt ? Om sig själv? Hur lär man sig strunta i hur man ser ut? Hur lär man sig må bra? Riktigt bra  inte bara några dagar utan för alltid? 
 
Är i alla fall lite bättre idag. Åt lite godis igår, tränade oxå eller ja mina övningar.. hoppas jag får ett nytt lite mera utmanande tränings schema i morgon.
 
Ikväll är det prov för en utbildning jag sökt, hoppas verkligen jag klarar den och kommer in på skolan.. 
 
Drömde om bröllopet i natt igen..  Nu hade vi flyttat fram datumet 2 månader.. :s 
Bestman stressade oss, när det bara var 5 min kvar tills vigseln skulle sätta igång hade jag bara fått på mig korsetten, varken håret eller sminket var klart.. konstigt.. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-23 09:19:51

Lycka till med provet!

Svar: Tack :-)
integravidbaratjock.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela