Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Trötthet och orklös

Publicerad 2016-10-25 11:03:54 i Lifeisabitch,

Är så fruktansvärt trött idag... Har jag tagit på mig för mycket? Varför kommer man på det försent... idag hade jag bara velat gräva ner mig och sluta existera. Men försöker tänka på alla bra dagar jag har haft.
Varför kan man inte bara få vara nöjd med det man har? Varför kan jag inte trivas med det jag jobbar med... varför vill jag byta... varför har jag inget mån-fredag jobb? Och varför i helvete var jag tvungen att skicka in lappen om att bli godman.
Ringde och försökte avboka allt men eftersom jag fyllt i lappen redan och skickat in så gick det inte. Jag måste gå på mötet med den gamla godmannen... suck!!!
Till råga på allt idag har vi uppsats tenta i engelska, ett gammalt nationellt prov ska vi göra... vill bara spy på det... varför skulle jag börja med det? Inte ens företagsekonomin är kul idag.. då är det illa för att vara mig...

Vilken tur jag jag så underbara vänner, familj och arbetskamrater i alla fall.

Träffade mamma igår... det var asjobbigt.. kanske därför jag känner som jag gör idag.. hon kramade mig.. jag kramade tillbaka länge... men vilken tur min kusin med var hos morfar så jag slapp vara själv där med mamma och morfar.. känner mig så fruktansvärt hemsk samtidigt som jag vet jag gör det rätta för mig och min familj.. det är mina barn som måste komma i första hand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela