Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Göteborg!

Publicerad 2016-11-21 14:08:22 i Livet,

Gud vilket roligt dygn vi hade. :-) jag provade massor med brudklänningar och vet precis vilken modell jag ska leta efter nu ;-) vi ska beställa via internet är det tänkt. Åååh jag längtar verkligen..

Träffade en kompis i dag och fick massor roliga nyheter. Så nu står jag nog mig några dagar på andras lycka ;-)

Förutom att barnens pappa gör allt så mycket krångligare och förstorar upp allt så mår jag riktigt bra just nu. Men tur jag har en förstående sambo som verkligen tar tag i saker... Sambo några månader till, sen kan jag kalla honom man på riktigt 😍

Engelskan går väl ok, E- har jag fått på de flesta uppgifter jag har gjort, som jag nu fått tillbaka. Gick igenom en uppsats av ett gammalt nationellt prov i dag, det enda jag såg va att det stod E som betyg eller ja E- men det är ju fortfarande godkänt. Jag trodde man skulle få bort + och - nu med det nya betygen men inte det inte. I morgon har jag två gamla nationella prov att göra och onsdag har jag de nya nationella uppsats provet. Hoppas det går lika bra eller bättre som det gamla provet gick :-)

Snart är det dags att jobba... tur jag har världens bästa kollegor ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela