Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Planerna gick åt skogen!

Publicerad 2016-06-28 14:43:43 i Otaggad,

Jaha. Sambon måste jobba över i helgen alla planer gick åt skogen. Slutar med att jag själv får köra till Kalmar och lämna barnen som ska till sin pappa. Så dryg väg att köra. Suck! jag är verkligen inget bra på förändringar... Har ingen lust till något alls och speciellt inte sitta själv med barnen.. önskar semester från mitt liv.

Super sugen på allt i dag... och hungrig fast jag äter, så nu har jag gått på det onyttiga i stället...

Fick ventilera av mig lite med en mycket god vän innan, det är guld värt! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela