Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Tog mig i kragen

Publicerad 2016-07-11 11:08:25 i Allmänt, Lifeisabitch, Livet, Lycka, Taggad, Träna,

Tog mig i kragen och tog med hunden på en löp runda. Det börjar ge sig nu... orkade springa alla minuter jag skulle. 3 min ×4. Nästa gång är meningen jag ska öka och springa 4 min ×4 och bara gå 1 min i mellan. Men vi får se. Idag var det lite roligare i alla fall... Jag längtar till passen på gymmet sätter igång igen här i byn. Jag som skulle satsa på boxen och så ska det vara sommaruppehåll. Tur sambon försöker tvinga ner mig i källaren till säcken i bland.  Skulle bli bättre på att gå ner där... om jag nu inte kan sluta äta kanske jag får försöka röra på mig mera.  Synd bara att när jag ändrar kosten och börjar träna massor får jag mens och blöder typ hela tiden :-/ 
 
Känner mig så ful och misslyckad sen varje gång jag går förbi spegeln ser jag min mamma!!! jag vill inte se henne jag vill se mig. jag vill inte bli påmind hela tiden att hon inte har gjort rätt val... 
När jag ändå avreagera mig lite så kan jag väl fortsätta, jag är så trött att folk ska säga till mig vilka jag ska eller inte ska umgås med! Skäms på er! Och ni som ena dagen tycker jag gjort en bra val och andra dagen tycker jag inte alls skulle göra som jag gjort. Det är mitt val och det är min familj jag kommer kämpa för att den ska få det bra. Inte lika dåligt som jag haft det. Det är skrämmande när man tänker tillbaka!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela