Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Jag gjorde det!

Publicerad 2016-07-05 20:44:59 i Träna,

Första dagen avklarad i lär dig jogga 10km. Mitt mål är att orka jogga 1 km utan att stanna. Men det var inget kul alls. Hade hoppats på att jag tyckte det var kul, att det var värt det?
Ska försöka göra första veckan i alla fall... Kanske blir det roligare?
Första passet var gå 10 min, jogga 3min, gå 2 upprepa 4gånger. Sen gå 10 min i rask takt.

Orkade inte jogga hela 3 min, sen blev jag jätte kissenödig mitt i allt så fick ta en mini paus. Men jag joggade 1 extra minut på slutet så lite extra jogg blev det.
Men hade hoppats att jag kände wow det här vill jag göra igen. Men nej inte det inte.

Är på jobbet nu ska snart krypa ner och passa på att sova när jag kan. Är ingen som behövt gå upp på snart en månad här på jouren så det lär väl bli i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela