Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Huvudvärk..

Publicerad 2016-08-29 21:09:00 i Allmänt,

Usch i dag har mitt huvud gjort ont hela dagen.. 
Men tror jag spänner käkarna. Va hos tandläkaren och måste laga ett hål.... fy usch och blä... 
Funderar att skaffa en bettskena med för att se om huvudvärken blir bättre. 
 
I fredags köpte jag en crock pot... slow cooker.. jag är super nöjd... Har visseligen bara använt den 1 gång men det blev bra. I morgon  ska jag testa göra köttfärssås i den tror jag. 
 
 
Sitter på jobbet nu efter en tuff dag... först tandläkaren sen hem hann faktiskt med 15 min med säcken.. sen duscha.. iväg till engelskan, och vidare till Svängsta för att hämta ut massor bilder på barnen.. blev riktigt nöjd.. gratis är gott.. utbildningsmodeller.. kommer nog anmäla oss flera gånger.. sen vidare till Coop och sen jobbet.... just nu sitter jag med timredovisningen, tycker det är roligt faktiskt :-P men ska snart krypa ner. I morgon måste jag ta tag i engelskan och företagsekonomin... 
 
Just nu flyter livet på och jag gillar det :-) blir det fint väder på torsdag kväll ska jag testa mig på att åka wakeboard... haha vilken syn va... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela